ח"כ אייכלר: "אין מאחד את העם מהתורה והמצוות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אייכלר: "אין מאחד את העם מהתורה והמצוות"

    ח"כ ישראל אייכלר ב"מהדורה המרכזית": "אין זילות של קורבנות השואה יותר ממה שעשה הטייס של אלעל בכך שצעק על דיקטטורה. אבל ניסיון ההפיכה נגד בחירת העם כאן אומר בדיוק הפוך. רק בישראל זה קורה. תמיד כששוטר מכה באכזריות נער חרדי, וצועקים "נאצים" – כולם מזדעזעים. והנה, אתמול התפרצו לטקס של ביסמוט שרק רצה לציין את שואת יהודי טוניסיה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" בראיון סיכום יום הזיכרון לקדושי השואה: "כאשר אנחנו באים ורוצים להידמות להם – הם פחות רוצים אותנו. העולם הנוכרי לא רצה אותנו, כך היה עם האירופים, עם הפלסטינים ואפילו עם האמריקאים. מקווה שיבוא יום ויקומו היסטוריונים חרדים שינברו בכל החומרים אותם הסתירו מאיתנו כל אותם שנים"

    "נקודה מעניינת שבמשך 70 שנה, תמיד נשיא המדינה ביקש לא להשוות שום דבר לנאצים. תמיד ששוטר מכה באכזריות נער חרדי, וצועקים "נאצים" כולם מזדעזעים. והנה, אתמול התפרצו לטקס של ביסמוט שרצה לציין את שואת יהודי טוניסיה" אמר ח"כ אייכלר והוסיף: "אתמול ברשת תקשורת צבאית, עשו תוכנית על גרמני שהיה נגד השואה. לכאורה סיפור טוב, אבל מי שמקשיב בין השורות, יכול לשים לב למסר שדיקטטורה זה מה שהוביל להפיכת גרמנים מהוגנים לרוצחים אכזריים"

    "התנצלותו של טייס אל על גינצבורג לא מתקבלת. אין זילות של קורבנות השואה יותר ממה שהוא עשה. למרות זאת אני לא איכנס לדין ודברים נגדו ונגד החברה, אבל ניסיון ההפיכה כאן אומר בדיוק הפוך. רק בישראל זה קורה. ההקלטה אותה אתם חושפים, באה מעומק ליבי. דיברתי כל הפיכה תקשורתית-משטרתית-משפטית. לא תיארתי לעצמי שתהיה גם הפיכה צבאית"

    ח"כ ישראל אייכלר סיכם: "אין כיום שום דבר שמאחד את חלקי העם הזה, מבלי התורה והמצוות. חשבנו שאויב משותף יכול לאחד אותנו, כעת ברור שגם זה לא".

    האזינו:



    0 תגובות